Forum MINI Klub Polska Strona Główna Forum MINI Klub Polska
Forum użytkowników i miłośników MINI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
W profilu użytkownika pojawiło się nowe pole Imię. Zmiana ta ma na celu ułatwić kontakty poza forum oraz częściowo wyeliminować anonimowość.
Wszyscy użytkownicy proszeni są o uzupełnienie tej informacji.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53
Autor Wiadomość
MPE 
Nowy
Michał MPE


Samochód: Mini Cooper S
Wiek: 28
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 75
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

pytanie1: Jaki najlepszy filtr oleju czy firma ma znaczenie ?chodzi mi do R53 - co polecacie ?
pytanie2: Jaki najlepszy filtr powietrza j.w?

Sporo czytałem na ten temat i są to firmy porównywalne,dość dobre-Jakie jest Wasze zdanie?Jakieś doświadczenia,uwagi ?
 
 
     
SpaCar 
Nowy



Samochód: MINI R50-R60
Wiek: 33
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   

Ad.1. Każdy z wymienionych dobry
Ad.2. Każdy z wymienionych dobry - możesz się pokusić o K&N lub PIPERCROSS, żeby mieć poczucie większej mocy.
_________________
Serwis samochodowy. Specjalizacja MINI + BMW.
serwis@spacar.eu
www.spacar.eu
+48 512 576 555
Wieluń, woj. łódzkie
 
     
pididi 
Super użytkownik



Samochód: :(
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 1016
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   

jw - bez znaczenia, osobiście kupiłbym Knechta z prostego przyzwyczajenia. Z filtrem powietrza podobnie, nie traciłbym kasy na wkładkę sportową, wymieniłbym/zmodyfikowałbym całą puszkę dla głośniejszego jęczenia :wink:
_________________
static
 
     
Kamil
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Mar, 2012   

ja stosuje w obu przypadkach filtrona, wyglada to np. tak filtr oleju, dosyć tanie są te filtry i nie sprawiaja mi kłopotu więc je montuje, choć mam znajomych co inwestują w knechta, hengsta czy nawet k&n
 
     
Olo
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

Pomiedzy knechtem a filtornem nie ma az takiej sporej roznicy. Dopiero przy filtronie i mannie jest bo nawet 100 na filtrach tych samych. Ja sie przejechalem na filtornie szybko sie zurzywaly we wczesniejszych autach i wrzucam od 2 lat Manna a ostetecznie knechta.

Co do K&N to lepiej juz wrzucic przerobiony uklad dolotowy. Masz gotowe zestawy ze stozkiem. Ceny zaczynaja sie od tysiaka az do 1700 zloty. Przy tego typu filtrach trzeba pamietac o ich czyszczeniu przy wymianie reszty filtrow bo inaczej nie spelniaja swojej roli. Sa do nichspecialne spreje do czyszczenia np z K&N

Boscha odradzam strasznie sie zrypal w szczegolnosci na czesciach samochodowych. Inne produkty maja jeszcze ok. Najgorsze maja akumy ktore padaja po roku z seri S3 i S4

Chcesz dobre filtry bierz Knechta jak masz mozliwosc wez w intercarsie na kogos znizki zaplacisz spoko kase bo masz tylko 3 filtry do wymiany bo paliwa jest na stale w baku
 
     
flapjck1 
zielony



Samochód: wyregulowany czy co?
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 4957
Skąd: Urzut /mazowieckie/
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

rany julek, nie moge z tymi wypocinami

co to znaczy: szybko sie zuzywaly filtry?
_________________
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
 
 
     
Olo
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

Ale ja moge.

To znaczy ze filtr po kilku miesiacach potrafi sie rozedrzec dla przykladu jesli trudno to sobie zobrazowa. Dla prostrzego zobrazowania to tak samo jak kupienie w new yourkerze tshirta za 19.90 ktory po 2 praniach nadajrze sie juz do wyrzucenia.

Tak samo mozna by zadac pytanie po co filtr sportowy wogole montowac. Po co wogole lac lepszy olej. Przeciez do M poera mozna zalac zwykly owszem a to ze przegrzac mozna motor jak sie katuje auto to juz 2gie.

Rowniez dobrze mozna kupic wszystko co najtansze tylko pytanie ile to wytrzyma i ile na tym pojezdzimy.

Dziwne rozumowanie. Rozumiem jakbysmy byli na forum duzego fiata albo malucha czy 30 letniego mercedesa beczki - po co takie wkladac. Ale sory mini nie kosztuje 3tys tylko sa to auta ktore np w e-Sce zaczynaja sie od 100 tys. To dla mnie smieszne jest patrzec na to ze cos kosztuje 40 zloty wiecej. Skoro stac kogos kupic Mini to powinien liczyc sie z tym ze utrzymanie tego samochodu kosztuje i nie pchac tam wszystkiego co najtansze.

Rowniez dobrze mozesz go zalac bio paliwem bo jest tansze i moze pojedzie dalej po co placic za 98 z shella czy BP przeciez jest drozsze a dlaczego jest lepsze i czy jest lepsze zostawiam to kazdemu do wlasnego rozrachunku z ksiegowym.

Sa rzeczy na ktorych mozna oszczedzic i sa takie na ktorych nie warto proste. A to co wsadzaja w ASO to juz inna bajka
 
     
flapjck1 
zielony



Samochód: wyregulowany czy co?
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 4957
Skąd: Urzut /mazowieckie/
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

i rozumiem ze tak negatywnie oceniany przez ciebie filtron wlasnie sie darl?
tak?

podawaj takie konkrety a nie jakies aluzje ze cos jest lepsze lub gorsze...

jak wyrazasz opinie to staraj sie zeby byla obiektywna a nie propagandowy bulgot
_________________
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
 
 
     
SpaCar 
Nowy



Samochód: MINI R50-R60
Wiek: 33
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

Stosuje tylko Knechta i Boscha - wg mnie wystarczający filtr. Na Filtronie przewiozłem się w swoim samochodzie. Zamontowany tej firmy filtr paliwa - po około tygodniu samochód zaczął mieć kłopoty z odpaleniem. Dwa razy wyciągana pompa, sprawdzana, ustawiane opóźnienie, wyprzedzenie - różne pomysły. Objaw - cofające się paliwo z pompy;) Po kilku dniach wściekły kupiłem filtr KNECHTA - objawy zniknęły. Okazało się, że nowy filtr Filtrona zapowietrzał pompę paliwową;). Moja oszczędność trochę nerwów mnie kosztowała. A oszczędziłem może 80zł kupując Filtrona( filtr paliwa do ciężarowej pomocy drogowej). Od tamtej pory go unikam.
_________________
Serwis samochodowy. Specjalizacja MINI + BMW.
serwis@spacar.eu
www.spacar.eu
+48 512 576 555
Wieluń, woj. łódzkie
 
     
flapjck1 
zielony



Samochód: wyregulowany czy co?
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 4957
Skąd: Urzut /mazowieckie/
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

taki argument przyjmuje
_________________
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
 
 
     
monsterk 
Super użytkownik



Wiek: 36
Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 1824
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

taka mala akuzja do mistrza od filtrów, w mini jest filtr paliwa w zbiorniku.
 
     
SpaCar 
Nowy



Samochód: MINI R50-R60
Wiek: 33
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

monsterk napisał/a:
taka mala akuzja do mistrza od filtrów, w mini jest filtr paliwa w zbiorniku.


To chyba nie do mnie?? Wyraźnie napisałem, że problem był w mojej ciężarowej pomocy drogowej;)
_________________
Serwis samochodowy. Specjalizacja MINI + BMW.
serwis@spacar.eu
www.spacar.eu
+48 512 576 555
Wieluń, woj. łódzkie
 
     
SpaCar 
Nowy



Samochód: MINI R50-R60
Wiek: 33
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

Kamil napisał/a:
ja stosuje w obu przypadkach filtrona, wyglada to np. tak filtr oleju, dosyć tanie są te filtry i nie sprawiaja mi kłopotu więc je montuje, choć mam znajomych co inwestują w knechta, hengsta czy nawet k&n


Apropos cen, to w tej cenie jest Knecht.
_________________
Serwis samochodowy. Specjalizacja MINI + BMW.
serwis@spacar.eu
www.spacar.eu
+48 512 576 555
Wieluń, woj. łódzkie
 
     
dafit 
Nowy



Samochód: Cooper S '08
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 31
Skąd: Kielce
Wysłany: Śro 25 Kwi, 2012   

Co do filtrów to tez moge sie wypowiedziec, raz ze pare aut jest w domu a dwa ze u siebie w sklepie sprzedaje bardzo duzo filtrów jesli chodzi o samochody to glownie filtron, bosch i na koncu knecht oraz mann. Swego czasu tez mialem problem z paliwowym z filtrona, identyczny objaw jak u kolegi wyzej czyli zapowietrzanie. To było jakies 2 moze 3 lata temu. Od ponad roku w sprinterze i t4 mam znowu tylko filtrona i nie narzekam bo nic sie nie dzieje z nimi zlego, natomiast do brata bmw zawsze wkladamy kpl. z boscha juz ze 4lata i tez nigdy nie bylo problemów z filtrami. Moi klienci tez nie zwracali mi uwagi ze cos jest nie tak.
Co do filtra powietrza K&N to nie polecam, puszcza sporo syfów jesli sie nie dba o niego bardzo, a jak sie dba to znowu olej z filtra oblepia przepływke bo objawia sie przekłąmaniami we wskazaniach a zcasami ponoć nawet uszkodzeniem przepływki.
 
     
DZAKO 
Nowy



Samochód: Mini Cooper S
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 49
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012   

A propos zamierzam wymienić na dniach w r53 filtr kabinowy po odgrzybieniu klimy i okazuje sie przy zamowieniu boscha weglowego ze sa rozne wymiary, ma ktos moze te prawidłowe wymiary filtra? Pozdr
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group